Internetinės parduotuvės trikčių šalinimas

Internetinės parduotuvės trikčių šalinimas

Kartais interneto naršyklėje gali kilti problemų arba gali pasirodyti klaidos pranešimas. Tokiems atvejams sukūrėme laipsnišką trikčių šalinimo vadovą, kuriuo naudodamiesi galite pabandyti išspręsti problemą.

Interneto ryšio problemos

Stabilus, spartus ir pastovus interneto ryšys yra labai svarbus. Jei ryšys nestabilus, gali kilti įvairių problemų. Galimos šios priežastys:

  • Silpnas "Wi-Fi" signalas dėl atstumo iki maršrutizatoriaus arba kitų radijo signalų trukdžių.
  • Techninės problemos su maršrutizatoriumi arba interneto paslauga.
  • Nestabilus arba lėtas mobilusis interneto ryšys. Jei įmanoma, naudokite "Wi-Fi", o ne mobiliuosius duomenis.
  • Lėti viešieji arba nemokami tinklai (viešbučių tinklai, silpno signalo vietovės).
  • Sugadinti arba nekokybiški interneto kabeliai.

Įsitikinkite, kad jūsų ryšys yra stabilus ir stiprus, nes internetinė parduotuvė negali veikti neprisijungusi prie interneto.

Lėtas atsakas arba rodymo problemos

Jei internetinė parduotuvė reaguoja lėtai, stringa arba netinkamai rodoma, pabandykite atlikti šiuos veiksmus:

  1. Išsaugokite projektą savo paskyroje.
  2. Išvalykite naršyklės talpyklą ir slapukus.
  3. Patikrinkite, ar nėra jūsų naršyklės ir operacinės sistemos programinės įrangos atnaujinimų.
  4. Uždarykite naršyklę ir visas programas, tada iš naujo paleiskite kompiuterį.
  5. Patikrinkite, ar nėra kenkėjiškų programų, ir išjunkite visus naršyklės plėtinius.
  6. Naudokite pagrindinę naršyklę, pavyzdžiui, "Google Chrome", "Apple Safari", "Mozilla Firefox" arba "Microsoft Edge".

Atlikę šiuos veiksmus patikrinkite, ar problema išlieka, išbandydami kitą naršyklę arba įrenginį.

Neįkeliami svetainės ir meniu paveikslėliai / funkcijos ("Sugadinti paveikslėliai")

"Sulūžę vaizdai" paprastai rodo, kad programinė įranga, ugniasienė arba maršrutizatorius blokuoja tam tikrus ryšius. Kaip pašalinti trikdžius:

  1. Prisijunkite su skirtingais įrenginiais tame pačiame tinkle ir išbandykite kitus tinklus (pvz., mobiliuosius duomenis ir "Wi-Fi").
  2. Jei problema kyla tik viename prietaise, sutelkite dėmesį į to prietaiso trikčių šalinimą.
  3. Jei problema pasireiškia visiems to paties tinklo įrenginiams, bet ne kitiems, gali būti, kad problema susijusi su maršrutizatoriaus, interneto paslaugų teikėjo arba tinklo administratoriaus nustatymu.

Patikrinkite ugniasienės nustatymus arba kreipkitės pagalbos į interneto paslaugų teikėją ar tinklo administratorių.

Nepavyksta pereiti prie mokėjimo arba kasos

Jei negalite pereiti prie mokėjimo ar kasos, nes Mokėkite dabar arba Užsisakykite dabar mygtukai yra neaktyvūs, tai gali reikšti, kad iškilo problemų dėl krepšelio prekių arba įvestos informacijos. Patikrinkite toliau nurodytus dalykus:

  1. Įsitikinkite, kad nėra jokių elementų, apie kuriuos būtų rodomi raudoni įspėjimai, pavyzdžiui, "Project invalid" (projektas negalioja), "Review project" (peržiūrėti projektą) arba "No longer available" (nebėra"). Redaguokite projektą, kad išspręstumėte šias problemas.
  2. Patikrinkite, ar visi įvesti duomenys (vardas, pavardė, adresas, el. paštas, kupono kodas) yra teisingi. Pašalinkite nereikalingus tarpus ar specialius simbolius.
  3. Jei vaučerio kodo laukas yra raudonas, ištrinkite kodą ir spustelėkite Išpirkti su tuščiu lauku.
  4. Įsitikinkite, kad adresas yra teisingas, ypač jei sistema negalėjo jo patikrinti. Jei reikia, naudokite alternatyvius adreso formatus arba naudokite sistemos siūlomą adresą. Pridėkite bet kokią papildomą informaciją Papildoma informacija apie adresą lauke.

Įkelti PDF failai netinkamai dera ant fotoknygos viršelio / puslapių

Įsitikinkite, kad jūsų PDF failai atitinka tinkamus dydžius, nurodytus profesinėje zonoje. Naudokitės pateiktais šablonais ir dar kartą patikrinkite, ar pasirinkote teisingas straipsnio savybes, pavyzdžiui, viršelio medžiagą ir popieriaus rūšį, kurios turi įtakos viršelio dydžiui.

Vis dar susiduriate su problemomis?

Jei problema išlieka, pabandykite prisijungti prie internetinės parduotuvės kitu įrenginiu (nešiojamuoju kompiuteriu, planšetiniu kompiuteriu, mobiliuoju telefonu). Jei problema nekyla kitame įrenginyje, problema gali būti susijusi su jūsų pirminiu įrenginiu arba naršykle. Nepamirškite, kad kaip alternatyvą taip pat galite atsisiųsti mūsų darbalaukio programinę įrangą.

Jei jums vis dar reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų palaikymo komandą, nurodydami toliau pateiktą informaciją:

  • Aprašykite veiksmus, dėl kurių kilo problema arba klaidos pranešimas.
  • Viso ekrano ekrano nuotraukas arba trumpą problemos vaizdo įrašą.
  • Operacinės sistemos ir interneto naršyklės pavadinimą ir versiją.

Ši informacija padės mums veiksmingiau ištirti ir išspręsti jūsų problemą. Dėkojame, kad pateikėte šią informaciją.

 

Jūsų kalbos nustatymai neatitinka šios svetainės kalbos. Prašome pasirinkti:

Jūsų kalbos nustatymai neatitinka šios svetainės kalbos. Prašome pasirinkti: