Kainoraščiai

Kainoraščiai

Norėdami parduoti nuotraukų produktus, pirmiausia turite sukurti kainoraščius, kuriuose nustatysite visus parduodamų produktų kriterijus, jų savybes ir kainas. Sukūrus šiuos kainoraščius, juos bus galima naudoti galerijose, kai bus įjungta parinktis Allow ordering (leisti užsakyti ).
Visi sukurti kainoraščiai rodomi Pardavimų skydelio meniu Kainoraščiai. Juos bet kada galima keisti spustelėjus mygtuką Redaguoti. Galite sukurti tiek kainoraščių, kiek norite.

Kainoraščių skydelis

Norėdami sukurti kainoraštį, turite spustelėti mygtuką Add (Pridėti). Bus rodomas Naujas pardavimo kainų sąrašas meniu.

Naujo pardavimo kainoraščio meniu

Pirmiausia reikia nustatyti Pagrindiniai nustatymai. Čia reikia suteikti kainoraščiui pavadinimą. Šį pavadinimą matysite tik jūs ir jis nebus perduodamas jūsų klientams. Kainoraštį galite nustatyti kaip numatytąjį kainoraštį. Taip jis bus įjungtas pagal numatytuosius nustatymus, kai leisite komercializuoti vieną iš savo galerijų. O jei norite, galite aktyvuoti Kainų gražintuvas automatiškai apvalinti kainas.

Pagrindiniai kainoraščio nustatymai

Produktų konfigūravimas

Žemiau Pagrindiniai nustatymai rasite įvairias galimas nuotraukų produktų kategorijas. Turite suaktyvinti tas, kurias norite nustatyti savo kainoraštyje.

Produktų kategorija išjungta

Kai tik produktų kategorija bus aktyvuota, atsiras naujų parinkčių. Kiekvienoje kategorijoje esančius produktus galite aktyvinti ir deaktyvinti atskirai.

Sienų meno kategorijoje esantys produktai

Taip pat galite rūšiuoti nuotraukų produktų rodymo tvarką, kad jūsų pasirinktas produktas būtų rodomas pirmas. Norėdami tai padaryti, tiesiog spustelėkite rodykles, rodomas dešinėje kiekvieno gaminio pusėje, ir perkelkite jį į viršų arba į apačią taip, kaip norite.
Galite keisti nuotraukų gaminių kategorijos ir kategorijoje esančių nuotraukų gaminių rodymo tvarką.

Nustatyti kainas

Galite nustatyti kiekvieno gaminio antkainį. Šis antkainis pridedamas prie gaminio pirkimo kainos ir atitinka pelną, kurį gaunate už kiekvieną parduotą gaminį. Galite nustatyti įvairių tipų antkainius.
Pagal numatytuosius nustatymus, Nustatykite kiekvieno produkto kainą pasirinkta galimybė rankiniu būdu nustatyti kiekvieno gaminio pardavimo kainą. Jei spustelėsite Konfigūruoti, pamatysite to gaminio konfigūracijos skydelį.

Nustatytas kiekvieno gaminio konfigūracijos meniu

Čia galite konfigūruoti viską, kas susiję su fotografuojamu gaminiu, ir matyti išsamią informaciją apie jo kainą, kaip nurodyta toliau:
Saal Digital Kainoraščio kaina: Rodoma konkretaus gaminio kainoraščio kaina "Saal Digital".
Pirkimo kaina: Nurodoma pirkimo kaina, už kurią konkretus gaminys jums pagamintas.
Pardavimo kaina: Jūsų nustatyta konkretaus gaminio kaina. Tai kaina, kuri bus rodoma galerijoje su šiuo kainoraščiu
Pelnas: Rodo pelną, kurį uždirbsite pagal nustatytą pardavimo kainą ir pirkimo kainą.

Kiekvieną straipsnį galite įjungti arba išjungti pagal savo poreikius. Pagal numatytuosius nustatymus visi nuotraukų gaminio straipsniai parenkami su iš anksto nustatyta pardavimo kaina ir pelnu. Pirmajame skydelyje galite lengvai pakeisti visų straipsnių antkainį absoliučiu arba procentiniu tipu.

Pritaikyti antkainį pasirinktam straipsniui meniu

Galite nustatyti, kad tam tikra konfigūracija būtų pasirenkama pagal numatytuosius nustatymus, kai ji pasirenkama pirkti galerijoje.

Iš anksto pasirinkto straipsnio meniu

Galite naudoti filtrus ir paieškos įrankį, kad greitai rastumėte visus straipsnius su nurodytomis funkcijomis. Taip lengva aktyvuoti tik tuos straipsnius, kuriuose yra pageidaujamų funkcijų.

Konfigūratoriuje taikomi filtrai

Taip pat galite nuspręsti galutinę kainą, už kurią bus parduodamas kiekvienas iš jų, tiesiog įvesdami reikšmę į Pardavimo kaina stulpelyje. Atlikę nustatymus, spustelėkite Išsaugoti.

Be to Nustatykite kiekvieno produkto kainą parinktį, galite pasirinkti absoliutus kai galite nustatyti fiksuotą papildomą mokestį ir procentais kur galite nustatyti procentinį antkainį. Atkreipkite dėmesį, kad jei antkainis pridedamas čia, kainų sąraše, jis bus laikomas Saal Digital Kainoraščio kaina produkto vertę. Jei norite atsižvelgti į Pirkimo kaina vietoj to, reikia atidaryti konfigūratorių ir nustatyti kainą ten.

Priemokų tipai

Pasirinkę šias parinktis, galite spustelėti Konfigūruoti įjungti arba išjungti įvairias kiekvieno gaminio konfigūravimo parinktis. Priklausomai nuo konfigūruojamo gaminio, rasite skirtingas jo pritaikymo parinktis. Kai nustatysite, turite išsaugoti konfigūraciją.

Nuotrauka keičiamo rėmelio konfigūratoriuje

Kaip redaguoti arba ištrinti kainoraščius

Sukūrę kainoraščius, bet kuriuo metu galite juos redaguoti arba ištrinti. Norėdami tai padaryti, tiesiog spustelėkite rakto piktogramą, kurią matysite dešinėje pusėje.

Redaguokite viską, ką norite, o jei norite jį ištrinti, viršuje dešinėje rasite šiukšliadėžės piktogramą.

Profesionalios paskyros nuolaida

Atkreipkite dėmesį, kad "Saal Digital" profesionalų paskyrai neatsiejama 35 % nuolaida taikoma nurodytoms kainoms. Dėl to kainos, rodomos Pirkimo kaina stulpelyje jau yra įskaičiuota ši nuolaida, todėl jos yra mažesnės už "Saal Digital" nurodytas kainas. Atkreipkite dėmesį, kad Pirkimo kaina bus matoma, kai Nustatykite kiekvieno produkto kainą pasirenkama parinktis. Tai suteikia jums, turintiems "Saal Digital" profesionalią paskyrą, galimybę lanksčiai nustatyti Pardavimo kaina kiekvienam straipsniui mažesnę nei "Saal Digital" sąraše nurodyta suma, nors svarbu pripažinti, kad dėl to pajamos gali būti mažesnės.
Atkreipkite dėmesį, kad jei absoliutus arba procentais parinktis pasirinkta kainoraštyje, turėsite atidaryti Konfigūruoti ir ten išsaugoti pakeitimus, kad būtų atsižvelgta į pirkimo kainą, taigi ir į jūsų nuolaidą. Rekomenduojame pasirinkti Nustatykite kiekvieno produkto kainą parinktį, jei norite visiškai kontroliuoti ir peržiūrėti galutinę gaminio kainą.

Priemokų tipai

Kada naudoti Nustatykite kiekvieno produkto kainą antkainio tipą

Apsvarstykite galimybę naudoti Nustatykite kiekvieno produkto kainą kainą, kai norite tiksliai kontroliuoti atskirų produktų kainų nustatymą pagal jų unikalias savybes ir vertę. Šį kainos nustatymo būdą galite rinktis, jei turite riboto tiražo arba išskirtinę nuotraukų kolekciją, pasižyminčią ypatingomis savybėmis, išskiriančiomis ją iš kitų jūsų siūlomų prekių. Fiksuotos kiekvieno produkto kainos metodas leidžia strategiškai nustatyti tam tikrų nuotraukų kainas, išlaikant nuoseklią likusio portfelio kainų strategiją.

Kada naudoti procentais priemokos tipą

Apsvarstykite galimybę naudoti procentinį antkainį, kai norite pasiūlyti lanksčią kainodarą, pagrįstą nuotraukų verte ar dydžiu. Procentiniai antkainiai leidžia proporcingai koreguoti skirtingų nuotraukų produktų kainą, kad atspindėtų skirtingas gamybos sąnaudas, kartu išlaikant nuoseklią pelno maržą. Šis metodas idealiai tinka, jei siūlote platų įvairios kokybės ir dydžio produktų asortimentą, suteikdamas klientams laisvę pasirinkti geriausiai jų biudžetą ir pageidavimus atitinkantį variantą.

Kada naudoti absoliutus papildomo mokesčio tipą

Absoliutus antkainis puikiai tinka, kai norite nustatyti fiksuotą bazinį pelną savo nuotraukoms ir juo padengti papildomas išlaidas, kurioms neturi įtakos dydžio ar vertės pokyčiai. Absoliutų antkainį naudokite norėdami užtikrinti, kad konkrečios išlaidos būtų tinkamai padengtos, nesiremiant vien tik produkto savybėmis. Absoliutūs antkainiai ypač naudingi, jei turite standartizuotų produktų, kurių gamybos sąnaudos vienodos, ir norite išlaikyti vienodą pelno maržą visuose savo skelbimuose.

Atsisiųsti failą

Be nuotraukų produktų, galite parduoti arba nemokamai pateikti savo skaitmeninius failus. Daugiau informacijos rasite straipsnyje Failų atsisiuntimas.

Konkretaus paveikslėlio kainoraštis

Galite nustatyti konkretų atskiros nuotraukos kainoraštį. Tai naudinga, jei, pavyzdžiui, norite parduoti tam tikro formato grupinę nuotrauką už tam tikrą kainą. Norėdami tai padaryti, atidarykite galeriją ir pasirinkite nuotrauką. Visa informacija apie nuotrauką bus rodoma dešinėje esančiame meniu. Spustelėkite skirtuką Pardavimai ir peržiūrėkite visą pardavimo informaciją. Čia rasite kainų sąrašo išskleidžiamąjį meniu.

Galerijoje pasirinkta nuotrauka

Pagal numatytuosius nustatymus pasirinkta parinktis Use price list from gallery (naudoti kainoraštį iš galerijos ). Jums tereikia pasirinkti kainoraštį, kurį norite aktyvuoti tai konkrečiai nuotraukai. Pasirinkę spustelėkite Išsaugoti pakeitimus.

Paveikslėlio kainoraščio parinktys

Atidarę galeriją pamatysite, kad pasirinktoje nuotraukoje siūlomi produktai ir kainos iš konkrečiai nuotraukai nurodyto kainyno.

Kainodaros strategija: Bendrieji patarimai

Be to, pateikiame keletą bendrųjų patarimų, kurie padės efektyviai nustatyti nuotraukų kainas:

  1. Apskaičiuokite gamybos sąnaudas: Pradėkite nuo išlaidų, susijusių su kiekvieno nuotraukų produkto gamyba, nustatymo, atsižvelgdami į kitas savo verslo išlaidas. Įtraukite šias išlaidas į savo kainų nustatymo strategiją.
  2. Ištirkite rinką: Išanalizuokite panašių nuotraukų ir produktų kainas savo nišoje. Tai padės jums suprasti, kokią kainą klientai yra pasirengę mokėti.
  3. Įvertinkite savo darbą: Įvertinkite savo darbą pagal jo meninę vertę ir patrauklumą, taip pat atsižvelkite į laiką ir pastangas, skirtas nuotraukoms daryti ir redaguoti. Kūrybiniam darbui palikite pagrįstą maržą.
  4. Pasiūlykite įvairių kainų variantų: Pasiūlykite skirtingų dydžių ar formatų nuotraukų kainų variantų, kad jos atitiktų skirtingus biudžetus.
  5. Kokybė, palyginti su kiekybe: Išlaikykite pusiausvyrą tarp to, kad parduotumėte daugiau nuotraukų už mažesnę kainą, ir to, kad parduotumėte mažiau nuotraukų už didesnę kainą. Apsvarstykite, kaip kiekvienas požiūris atitinka jūsų verslo tikslus.
  6. Siūlykite akcijas: Sukurkite išskirtinumo pojūtį siūlydami riboto laikotarpio geriausių nuotraukų akcijas už aukščiausią kainą.
  7. Kuponai: Siūlykite nuolaidas, kai klientai kartu įsigyja kelis atspaudus ar produktus.
  8. Išbandykite ir pritaikykite: Pradėkite nuo konkurencingų kainų, o sužinoję klientų pageidavimus ir pardavimo tendencijas, atitinkamai koreguokite kainas. Stebėkite konkurentų kainodarą ir užtikrinkite, kad jūsų kainos būtų konkurencingos rinkoje, kartu išlaikant pelningumą.
  9. Stebėkite pelningumą: Reguliariai peržiūrėkite pardavimo duomenis ir sąnaudas, kad įsitikintumėte, jog iš kiekvieno pardavimo gaunate pelną.
  10. Prekės ženklo suvokimas: Nustatykite nuotraukų kainas taip, kad jos atspindėtų jūsų prekės ženklo vertę. Venkite nustatyti per mažas kainas, nes tai gali pakenkti jūsų prekės ženklo kokybės suvokimui.

Atminkite, kad kainodara yra dinamiškas jūsų verslo aspektas, todėl svarbu reguliariai peržiūrėti ir atnaujinti savo kainodaros strategiją, atsižvelgiant į kintančias rinkos sąlygas, klientų atsiliepimus ir verslo tikslus.

 

Jūsų kalbos nustatymai neatitinka šios svetainės kalbos. Prašome pasirinkti:

Jūsų kalbos nustatymai neatitinka šios svetainės kalbos. Prašome pasirinkti: