Trikčių šalinimas "Saal" nuotraukų portale

Nuotraukų portalo trikčių šalinimas

Naudodamiesi nuotraukų portalu kartais galite susidurti su problemomis. Parengėme išsamų trikčių šalinimo vadovą, kuris padės jums išspręsti šias problemas. Atlikite toliau nurodytus veiksmus, kad nustatytumėte problemą ir rastumėte tinkamą sprendimą.

Naudingų vadovėlių ir kito "Photo Portal" turinio galite rasti mūsų pagalbos centre.

Prisijungti neįmanoma

Klaidos pranešimas: "Neteisingas el. pašto adresas arba slaptažodis"

Įsitikinkite, kad turite paskyrą. Jei nesate tikri:

  1. Spustelėkite Sukurkite paskyrą
  2. Įveskite savo el. pašto adresą
  3. Jei paskyra jau sukurta, gausite pranešimą.

Patikrinkite, ar teisingai įvedėte el. pašto adresą ir slaptažodį:

  1. Įsitikinkite, kad nėra rašybos klaidų
  2. Patikrinkite, ar įjungta Caps Lock arba Num Lock funkcija.
  3. Jei nukopijavote ir įklijavote savo prisijungimo duomenis, pabandykite juos įvesti rankiniu būdu.
  4. Jei problema išlieka, spustelėkite Pamiršote slaptažodį?, kad iš naujo nustatytumėte slaptažodį.
  5. Vadovaukitės gautame el. laiške pateiktais nurodymais ir sukurkite naują slaptažodį.

Klaidos pranešimas: "Paskyra nerasta. Galbūt prisijungėte ne prie to portalo".

Įsitikinkite, kad esate tinkamame portale / svetainėje, kurioje užregistravote savo paskyrą. Jei reikia, pereikite į tinkamą portalą ir bandykite prisijungti dar kartą.

Jei netyčia užsiregistravote ne tame portale ir norite naudoti tą patį el. paštą kitame portale, pirmiausia prisijunkite prie "neteisingo" portalo ir ištrinkite paskyrą. Turėkite omenyje, kad taip bus visam laikui ištrinti visi paskyroje esantys duomenys, projektai, galerijos ir kt.

PIN kodas negautas arba čia neaprašyta problema

Jei vis dar negalite prisijungti, kreipkitės į mūsų palaikymo komandą ir paprašykite tolesnės pagalbos.

Bandant sukurti paskyrą neatpažįstamas adresas

Jei jūsų adresas neatpažįstamas, pamatysite dialogą su trimis parinktimis:

  • Redaguoti: Pasirinkite šią parinktį, kad ištaisytumėte adreso klaidas.
  • Naudokite siūlomą adresą: Jei sistema randa alternatyvų adresą arba kitokį formatą, patvirtinkite jį spustelėdami "Use suggested address" (naudoti siūlomą adresą).
  • Naudokite įvestą adresą: Neprivalote sutikti su pasiūlytu adresu, vis tiek galite naudoti įvestą adresą.

Jei vis tiek susidursite su problemomis, toliau naudokite pasirinktą adresą ir nepamirškite, kad vėliau galėsite jį atnaujinti.

Bendrosios rodymo problemos ir kitos sąrankos problemos

Jei elementai rodomi neteisingai arba jų negalima pasirinkti, pabandykite atlikti toliau nurodytus veiksmus:

  1. Naudokite tokią naršyklę kaip "Chrome", "Edge" arba "Safari". Jei problema susijusi su konkrečia naršykle, informuokite mūsų klientų aptarnavimo skyrių.
  2. Išbandykite problemą naudodami kitą naršyklę, įrenginį arba interneto ryšį.
  3. Įsitikinkite, kad jūsų naršyklė ir operacinė sistema yra atnaujintos iki naujausios oficialios versijos. Venkite naudoti pasenusias arba beta versijas.
  4. Patikrinkite naršyklės nustatymus, trečiųjų šalių programinę įrangą, įskiepius, plėtinius, iššokančiųjų langų ar skelbimų blokatorius ir pan. ir įsitikinkite, kad jie netrukdo. Jei reikia, pabandykite iš naujo įdiegti standartinę naršyklę. Jei paprašyta, leiskite naudoti slapukus.
  5. Išvalykite naršyklės talpyklą ir (arba) duomenis (kaip laiko intervalą pasirinkite "visą laiką" ir visas parinktis, išskyrus slaptažodžius ir (arba) automatinio pildymo formas). Uždarykite naršyklę, iš naujo paleiskite įrenginį ir vėl patikrinkite.
  6. Patikrinkite, ar nėra bendrų interneto ryšio ar greičio problemų ir ar netrukdo ugniasienė / antivirusinė programa.

Atlikus šį kontrolinį sąrašą problema turėtų būti išspręsta.

Neveikia galerijos nuoroda

Jei galerijos nuoroda, kurią norite bendrinti, neveikia:

  1. Patikrinkite, ar naudojate tinkamą bendrinimo nuorodą iš Bendrinti nustatymus meniu.
  2. Pabandykite išjungti bendrinimą Bendrinti nustatymus meniu, tada vėl jį įjunkite. Patikrinkite, ar problema išspręsta.

Pakeitimai galerijoje rodomi ne iš karto

Palaukite šiek tiek laiko, nes didelių galerijų arba galerijų su didelės raiškos vaizdais apdorojimas gali užtrukti kelias minutes. Apdorojimo laikas priklauso nuo daugelio veiksnių.

El. pašto darbo eiga neišsiųsta tinkamu laiku (vėluoja arba taip ir neatsiunčiama)

  1. Patikrinkite el. pašto istoriją ir sužinokite, kada buvo išsiųsti el. laiškai.
  2. Žinokite, kad vėlavimų gali pasitaikyti dėl techninių problemų, tinklo sutrikimų arba el. pašto paslaugų konfigūracijos. Laiškus taip pat gali užblokuoti nepageidaujamų laiškų filtrai arba jie gali būti perkelti į reklaminius aplankus.
  3. Pabandykite nustatyti pristatymo laiką įprastomis darbo valandomis, kad išvengtumėte vėlavimų dėl sistemos priežiūros.
  4. Jei darbo eigos pakeitimai pritaikomi neteisingai, sukurkite naują darbo eigą, o ne redaguokite esamą.

Nuotraukų tvarkymo užduotys: neteisingai skelbiamos galerijos, neveikia nuoroda į galeriją, neteisingai siunčiami el. laiškai

  1. Patikrinkite, ar nėra neteisingų arba prieštaringų datų ar nustatymų: skelbimo datos, nuotraukų fotografavimo datos, reklamos datos, skelbimo pabaigos datos, kupono datos ir el. pašto darbo eigos datų.
  2. Įsitikinkite, kad visi bendrinimo ir pardavimo nustatymai yra teisingi ir įjungti.

Galerijoje rodomos kainos yra neteisingos

  1. Patikrinkite galerijos nustatymus ir įsitikinkite, kad pasirinktas teisingas kainoraštis.
  2. Patikrinkite kainoraštį, ar teisingai nustatytas kiekvieno straipsnio antkainis. Jei pasirinkote Nustatykite kiekvieno produkto kainą, įsitikinkite, kad nustatėte teisingą kiekvieno straipsnio kainą.
  3. Peržiūrėkite visas nemokamas papildomo pardavimo ar atsisiuntimo parinktis, dėl kurių gali atsirasti numatomos kainos neatitikimų.
  4. Patikrinkite, ar teisingai pritaikytos visos galerijos akcijos ar nuolaidos.

Kuponas sukurtas, bet jis neveikia arba taikomas neteisingai

Ištrinkite kuponą ir sukurkite naują, kad išspręstumėte problemą.

Saal Prio prenumerata: siuntimas klientams nėra nemokamas

Įsitikinkite, kad pasiekta mažiausia užsakymo suma. Atminkite, kad mažiausia suma apskaičiuojama atėmus pristatymo išlaidas, akcijas, nuolaidas ir kuponus.

Failų atsisiuntimas: paspaudus galerijoje esantį mygtuką atsisiuntimas neveikia

Pabandykite pradėti atsisiuntimą naudodami kitą naršyklę ir įrenginį. Problema gali kilti dėl to, kad naršyklės / įrenginio nustatymai blokuoja atsisiuntimą.

Failų atsisiuntimai: Nežinote, kaip ir iš kur atsisiųsti vaizdus.

  1. Pateikę užsakymą patikrinkite, ar el. paštu gausite užsakymo patvirtinimą, sąskaitą faktūrą ir atskirą el. laišką su atsisiuntimo nuoroda.
  2. El. laiškas su atsisiuntimo nuoroda neatėjo: išsiųskite jį iš naujo Pardavimai → Užsakymų valdymas > atidarykite užsakymą ir spustelėkite Pakartotinis atsisiuntimo nuorodų siuntimas klientui.
  3. Patikrinkite visus el. pašto aplankus, įskaitant "Spam", "Promotions" arba "Notifications".
  4. Jei atsisiuntimo nuoroda neatsidaro, pabandykite nukopijuoti nuorodą (dešiniuoju pelės klavišu spustelėkite ir nukopijuokite) ir įklijuokite ją į naują naršyklės langą / skirtuką. Jei tai nepadeda, atidarykite el. laišką kitoje programoje / naršyklėje.

€0 užsakymas užsakymų valdyme

  1. Peržiūrėkite savo kainoraštį ir patikrinkite, ar nustatėte nemokamo parsisiuntimo užsakymą. "€0 užsakymas" bus sukurtas ir rodomas jūsų užsakymų sąraše, net jei nieko nemokama.
  2. Patikrinkite, ar užsakymas yra užsakymas "Nauja gamyba" arba "Pakartotinis atsisiuntimo nuorodos siuntimas". Tokie užsakymai sukuriami, kai klientas praneša apie dingusį ar sugadintą gaminį arba negavo atsisiuntimo nuorodos. Už pradinį užsakymą buvo sumokėta, todėl naujasis užsakymas yra €0. Šie užsakymai neturi įtakos jūsų pelnui ar atsiskaitymams.

Nemokami tiesioginiai atsisiuntimai nerodomi užsakymų valdyme

Nemokami tiesioginiai atsisiuntimai nesukuria užsakymo jūsų užsakymų valdyme. Klientai gali pradėti atsisiuntimą spustelėję mygtuką.

Jei norite sekti atsisiuntimus, apibrėžkite straipsnį kainoraštyje (net jei nustatytas 0 €). Tuomet klientai turės pateikti "€0 užsakymą", kad galėtų atsisiųsti paveikslėlius.

Siūlomi sprendimai neveikia / Problema čia nepaaiškinta

Kreipkitės į mūsų palaikymo komandą. Kad galėtume greitai padėti, susisiekdami su mumis nurodykite toliau pateiktą informaciją:

  • savo "Photo Portal" paskyros el. pašto adresą (jei jis skiriasi nuo to, kurį naudojate susisiekti su mumis).
  • Paveiktos galerijos, projekto, nuotraukų užduoties, darbo eigos ir pan. pavadinimą.
  • Jei paveikta bendrinimo nuoroda / profilio puslapis, pateikite bendrinimo nuorodos / profilio puslapio nuorodą.
  • Visada pridėkite viso ekrano ekrano nuotrauką, kurioje matoma problema. Tai padeda mūsų techninei komandai lengviau įvertinti situaciją.
  • Jei problema susijusi su klientu arba užsakymu, nurodykite vardą, el. pašto adresą ir užsakymo numerį.

Svarbu: Pranešę apie problemą, nedarykite jokių pakeitimų paveiktose paskyros dalyse. Tai leis mūsų techninei komandai pamatyti tikslią situaciją. Jei jums reikia nedelsiant ką nors paskelbti arba parduoti, sukurkite naują arba papildomą galeriją, o paveiktą galeriją palikite tokią, kokia ji yra, kol ji bus patikrinta.

 

Jūsų kalbos nustatymai neatitinka šios svetainės kalbos. Prašome pasirinkti:

Jūsų kalbos nustatymai neatitinka šios svetainės kalbos. Prašome pasirinkti: