Trikčių šalinimas "Saal" nuotraukų portale

Trikčių šalinimas "Saal" nuotraukų portale

Kartais galite susidurti su Photo Portal problemomis arba gauti klaidos pranešimą. Tokiais atvejais sukūrėme palaipsnį trikčių šalinimo vadovą, kuris padės jums pabandyti išspręsti problemą. Šios instrukcijos padės jums nustatyti galimus sunkumus ir rasti tinkamus sprendimus.

Nebuvo išsiųstas galerijos registracijos el. laiškas

Patikrinkite savo el. pašto istoriją, ar el. laiškas buvo išsiųstas teisingai. Čia galite peržiūrėti visus el. laiškus, kurie buvo išsiųsti klientams naudojant el. pašto darbo eigą.
Jei el. laiškas yra įtrauktas į el. laiškų istoriją, patikrinkite toliau nurodytus dalykus su savo galutiniu klientu:

  • Šlamšto filtrą: Siuntėjo arba gavėjo pašto serveriuose esantys filtrai gali blokuoti arba pažymėti kaip nepageidaujamus laiškus. Reikėtų patikrinti, ar el. laiškas nepateko į šlamšto filtrą.
  • Nepristatomi el. laiškai: Laiškai gali būti grąžinami, jei gavėjo adresas neteisingas, jo pašto dėžutė perpildyta arba pašto serveris nepriima pranešimų. Patikrinkite, ar el. pašto adresas yra teisingas.

Jei el. laiškas rodomas istorijoje ir patikrinote pirmiau nurodytus punktus, tačiau laiškas nebuvo gautas, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių.

Vis dar susiduriate su problemomis?

Jei ir toliau susiduriate su problemomis, esame pasirengę jums padėti. Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą ir pateikite toliau nurodytą informaciją:

  • Aprašykite veiksmus, kuriuos atlikote iki klaidos pranešimo pasirodymo. Tai padės mums suprasti problemos aplinkybes.
  • Atsiųskite mums iškilusios problemos ekrano nuotrauką.

Pateikę šią informaciją mūsų klientų aptarnavimo komandai naudodami pateiktą formą, galėsime geriau ištirti problemą ir suteikti jums reikiamą pagalbą.

 

Jūsų kalbos nustatymai neatitinka šios svetainės kalbos. Prašome pasirinkti:

Jūsų kalbos nustatymai neatitinka šios svetainės kalbos. Prašome pasirinkti: